hoteco

Optymalizujemy przychody hoteli

Hotel Maintenance System

Aplikacja obsługi zadań wewnętrznych hotelu

  • Klient

    Jakość obsługi

  • Recepcja

    Dostęp do informacji. Szybkie wprowadzanie zdarzeń.

  • Technicy

    Wygoda obsługi zleceń.

  • Kierownik

    Przegląd sytuacji hotelu. Raporty. Podnoszenie jakości obsługi.

  • Management

    Stały monitoring sytuacji. Lepsza identyfikacja kosztów.

HMS jest oprogramowaniem wspierającym obsługę zadań związanych z zarządzaniem hotelem oraz zażaleniami gości hotelowych. System nie wymaga instalacji i jest dostępny w przeglądarce internetowej w wewnętrznej w sieci hotelu.

Jest aplikacją zaprojektowaną do zlecania i obsługi zadań dla personelu hotelu, dostosowaną do specyfiki obiektów hotelowych.

Zadania definiują problem oraz miejsce, odpowiedzialne osoby a także czas realizacji. Osoby przypisane do zadania dostają powiadomienia z pełną informacją o problemie i mogą komunikować się z innymi za pomocą systemu. Cała informacja związana z realizacją zadania jest zapisana w systemie i nigdy nie ginie. Dodatkowo służy do generowania różnego typu raportów. HMS ułatwia organizację zadań dla techników oraz obsługi w hotelu, umożliwiając wgląd w ich realizację na każdym poszczególnym etapie, w dowolnym momencie.

Jest aplikacją działającą w przeglądarce internetowej jako serwis dzięki czemu nie wymaga instalacji ani żadnej obsługi w serwerowni.
Jego konfiguracja umożliwia pełne odzwierciedlenie struktury pracowniczej oraz obiektu hotelowego.

HMS jest narzędziem operacyjnym wspomagającym personel w średnich i dużych hotelach.Uzupełnia podstawowe rozwiązania typu PMS wykorzystywane przez hotele.

 

  • ułatwia organizację zadań, optymalizuje pracę techników oraz obsługi
  • możliwość wglądu w stan realizacji poszczególnych zadań w dowolnym momencie
  • ułatwia wymianę informacji pomiędzy działami czy obsługą pracującą w systemie zmianowym
  • umożliwia tworzenie raportów związanych z wydajnością pracy obsługi, zestawień problemów dotyczących wybranych lokacji, typów zgłoszeń itp
  • lepszy monitoring realizowanych zgłoszeń
  • optymalizację kosztów związanych z obsługą zgłoszeń
  • dostęp do pełnej historii realizacji zgłoszeń nawet sprzed kilkunastu miesięcy

Aplikacja jest dostępna w przeglądarce internetowej, nie wymaga instalacji na komputerach aby z niej korzystać. Działa niezależnie od systemu operacyjnego.Dostęp jest chroniony loginem oraz hasłem a cała komunikacja jest szyfrowana za pomocą certyfikatów SSL.System jest dostępny w dedykowanej chmurze jako serwis dzięki czemu korzystanie nie wymaga żadnych nakładów oraz serwerowni. Wystarczy wejść na dedykowaną stronę zalogować się i korzystać.Interfejs jest zoptymalizowany do monitorów oraz do urządzeń naręcznych takich jak tablety.

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy a w ciągu 48h skontaktuje się z Państwem nasz dział obsługi klienta. Po stworzeniu konta klienta na naszych serwerach dostaną państwo pełny dostęp do aplikacji.

Otrzymują Państwo półroczny dostęp do w pełni funkcjonalnego systemu całkowicie za darmo, bez ponoszenia żadnych kosztów licencyjnych, instalacyjnych czy jakichkolwiek innych oraz bez żadnych zobowiązań. Po okresie próbnym to Państwo decydują czy chcą przedłużyć dostęp do systemu.
W ramach okresu próbnego dostają państwo możliwość pełnego korzystania z supportu oraz szkoleń.

  • dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę internetową, nie wymaga instalacji na komputerze
  • pełna konfiguracja struktury hotelu i procesów
  • nielimitowana ilość użytkowników
  • elastyczne definiowanie uprawnień
  • raporty oraz zestawienia najważniejszych informacji
  • zdefiniowany obieg zleceń związanych z naprawami
  • zdefiniowany obieg zleceń związany z zażaleniami gości
  • intuicyjna obsługa
  • zoptymalizowany interfejs użytkownika
  • możliwość wiązania zadań ze sobą
  • obsługa załączników w poszczególnych zadaniach
  • integracja z pocztą elektroniczną
Użytkownicy i uprawnienia

Użytkownicy i uprawnienia

W systemie można zdefiniować dowolną ilośc użytkowników, organizować ich w grupy. Nadawać zarówno grupom jak i indywidualnym użytkownikom zestaw uprawnień do widoków czy funkcjonalności aplikacji.

Struktura obiektu

Struktura obiektu

Możliwość zdefiniowania dowolnej struktury hotelu. Definiowanie dowolnych typów pomieszczeń, grupowania ich. Nadawanie podstawowych parametrów charakteryzujących pomieszczenia. Dowolność definiowania typów oczekiwań, rozwiązań, wydarzeń i innych.

Wprowadzanie zgłoszeń

Wprowadzanie zgłoszeń

Wprowadzanie zgłoszenia zajmuje mniej niż zapisanie ich na kartce papieru. Większość danych wprowadza się automatycznie po wypełnieniu podstawowych informacji, znacznie przyspieszając obsługę. Tworząc zgłoszenie można ustawić jego typ, określić lokację, opis, osobę kontrolującą wykonanie, priorytet, dodać załączniki, powiązać z gościem hotelowym.

Obsługa zgłoszeń

Obsługa zgłoszeń

Obsługa zgłoszeń zbliżona do obsługi programów mailowych. Konfigurowalna przez użytkownika ilość informacji widocznych na ekranie, wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie danych. Profilowane filtry ułatwiające wyszukiwanie informacji. Pełna, nieograniczona historia obsługi zgłoszenia z informacjami kto, kiedy, co zrobił ze zgłoszeniem. Wykonywanie akcji na wielu zadaniach jednocześnie. Integracja ze skrzynką mailową. Eksport danych do pdf lub excel.

Obieg informacji

Obieg informacji

Wbudowany, zdefiniowany obieg informacji związanych z realizacją zadania. Zadania mają jasno określoną pozycję w systemie i wynikające z aktualnego statusu funkcjonalności, z których może skorzystać użytkownik. Typowy przypadek obsługi zlecenia wygląda następująco:

  1. Zadanie zostaje stworzone i przypisane do grupy
  2. Użytkownik z tej grupy przypisuje do siebie
  3. Uzytkownik zaczyna realizować zadanie
  4. Użytkownik kończy wykonywać zadanie
  5. Manager po weryfikacji zamyka zadanie

System wymusza pewne zachowania dzięki temu zachowana informacja jest kompletna.

Raporty

Raporty

Dashboard prezentuje najważniejsze zestawienia związane z zadaniami. Ile jest zleceń otwartych w systemie, jakie są rozkłady ze względu na typ, pracowników, status. Aplikacja eksportuje do różnych formatów zestawienia zadań

Zamknij

Rejestracja darmowego dostępu do systemu

  1. Wypełnienie formatki podstawowymi informacjami o profilu hotelu
  2. Na podany email zostanie przesłany regulamin serwisu oraz warunki usługi, w ciągu godziny od zgłoszenia
  3. Kontakt działu handlowego w celu weryfikacji zgłoszenia w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
  4. Utworzenie konta w systemie umożliwiającego korzystanie z systemu w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia